Podpora AVEVA Customer First se uzavírá na období 12 následujících kalendářních měsíců s možností dalšího prodloužení za zvýhodněných podmínek. Paušální roční poplatek za 12 měsíců se pro první období stanoví procentní sazbou (základní sazba) z celkové aktuální ceny všech AVEVA produktů u koncového uživatele. Tato základní sazba je závislá na úrovni zvolené podpory (Standard, Elite nebo Premium).
Podpora pro uživatele z České republiky a Slovenské republiky se objednává u místního Autorizovaného distributora AVEVA software, tj. firmy Pantek (CS) s.r.o., která na požádání vystaví konkrétní cenovou nabídku.
Podpora AVEVA Customer First by neměla chybět zejména u projektů využívajících serverové produkty jako jsou AVEVA System Platform, AVEVA Historian, AVEVA Batch Management a AVEVA Manufacturing Execution System.
Tyto produkty se používají v sofistikovaných distribuovaných architekturách založených na databázovém systému, s návazností do lokálních sítí nebo internetu a s potřebou účinného zabezpečení; což jsou velmi rychle se vyvíjející technologie. Podpora AVEVA Customer First umožňuje na technologický rozvoj pružně reagovat, takže uživatelé mohou aktualizovat nejen softwarové produkty AVEVA, ale využívat i funkčnosti a zabezpečení nových operačních systémů, databází a souvisejících produktů od dalších dodavatelů.