Druhy podpory AVEVA Customer FIRST

V době objednání podpory AVEVA Customer FIRST musí být všechny produkty v aktuální verzi. Pokud má uživatel některé AVEVA produkty ve starších verzích, dostává v době objednávky podpory AVEVA Customer FIRST speciální slevu pro jejich jednorázový upgrade na aktuální verzi oproti standardním cenám jednorázových upgradů.

Pro konkrétní cenovou nabídku na podporu AVEVA Customer First nás prosím neváhejte kontaktovat.

Standard

Základní úroveň technické podpory a komplexní údržba softwaru

  • Telefonický přístup k certifikovaným specialistům firmy Pantek (CS) s.r.o. v běžné pracovní době
  • Aktualizace a údržba verzí softwaru

Premium

Rozšířená doba technické podpory pro nepřetržitý provoz

  • Veškeré výhody Standard podpory
  • Telefonický přístup 24/7/365 k pracovníkům celosvětové technické podpory
  • Přímý přístup k certifikovaným AVEVA technickým specialistům
  • 10% sleva na konzultace přímo od AVEVA specialistů

Elite

Nejvyšší úroveň podpory určené pro klíčové procesy

  • Veškeré výhody Premium podpory
  • Vyslání AVEVA technického specialisty přímo na místo u koncového uživatele
  • Dedikovaný tým AVEVA technických specialistů
  • 20% sleva na konzultace přímo od AVEVA specialistů

Chcete vědět více o možnostech podpory AVEVA Customer First?