Využití výhod umělé inteligence (AI) v systému prediktivní údržby AVEVA Predictive Analytics.
ENEL (E NTE Nazionale per l’Energia ELettrica), přední světová energetická společnost vyrábí a distribuuje elektrickou energii a plyn v 31 zemích na 5ti kontinentech.
„Se společností AVEVA jsme zavedli inovativní řešení, které nám umožňuje maximalizovat návratnost v naší nové realitě.“
Matteo Cantu, Digital Transformation Director, ENEL
Cíle
- Zvýšení efektivity v souladu s digitální vizí vedení společnosti ENEL
- Profitovat z celkového přehledu o výkonnosti elektrárny s výhledem přechodu na autonomní provoz
- Využívat procesní data v kombinaci s umělou inteligencí (AI) pro zvýšení výkonu a usnadnění optimalizace
- Správa majetku v reálném čase s využitím pokročilých diagnostických nástrojů pro předvídání poruch ještě před jejich vznikem a snížení nákladů na údržbu
Výzvy
- Vytvoření otevřeného prostředí pro nové myšlenky a postupy a zavedení systému pro neustálé zlepšování pro dosažení co nejvyšší úrovně efektivity
- Zavedení řízení změn a organizačního smýšlení
- Vytvoření nástrojů a pracovních procesů pro řízení centra prediktivní údržby
Výsledky
- Zajištění podnikové odolnosti a pružnosti během pandemie COVID 19
- Včasné odhalení více než 220ti konkrétních událostí a zabránění selhání
- Dosažení optimalizované výkonnosti na zdrojích 20 GW a 1275ti zařízeních pro výrobu energie