Vaření piva, které začalo jako koníček poháněný nadšením pro skvělou chuť, skončilo jako jeden z největších amerických úspěchů za miliony dolarů.
New Belgium Brewing zlepšilo výkonnost s pomocí Apex Manufacturing Solutions a AVEVA.
Cíle
- Zvýšit schopnost společnosti plně využívat své výrobní kapacity
- Dosáhnout celkové efektivity zařízení (OEE) k výrobě kvalitního produktu, řídit efektivnost výroby a zajistit dostupnost výrobní linky prostřednictvím plánovaných prostojů, změnových balíčků a plánovaní činnosti údržby
- Provozovat pivovar na plnou výrobní kapacitu a zdvojnásobit produkci
Výzvy
- V pivovaru chyběly realtime informace o neplánovaných odstávkách, což způsobovalo zpomalení výroby
- Pracovníci výroby museli neustále reagovat na neplánované odstávky
- Byly potřeba postupy k řešení nedostatků a procesů zlepšování
- Provozu stáčení chyběla schopnost předvídat kapacitu a tím pádem stanovit konkrétní výrobní cíle
Výsledky
- OEE vzrostla ze 45% na 65% za něco málo přes 2 roky
- Prostoje se snížily o více než 50%
- Účinnost plánované doby výroby se zvýšila o 25% až 30%
- Bylo dosaženo trvalé týdenní produkce 190 000 až 200 000 balení což úspěšně splnilo požadavky zákazníka
- Rozšíření kapacity balení na přibližně 1,3 milionu barelů každý rok
- Pivovar dokázal oddálit kapitálové investice, což mu umožnilo udržovat nižší provozní náklady